menusearch
sbobet.ir

روش های فروش در اینستاگرام

چهارشنبه بیست و هشتم آذر ۹۷
(0)
(0)
روش های فروش در اینستاگرام

بیشتر افرادی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می کنند و محصولات آموزشی یا محصولات فیزیکی و خدماتی و افراد از این طریق ارائه می کند بیشتر بر این تمرکز دارند که فروش خود را افزایش بدهند و به هیجچ عنوان استراتژی فروش ندارند. این گونه افراد بدون هیچگونه استراتژی و شیوه بازاریابی شروع به تبلیغ محصولات خود در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا تلگرام می کنید. افراد انتظار دارند که فقط با تبلیغ محصول خود فروش بالایی را در این شبکه های اجتماعی داشته باشد اما برخلاف میل باطنی فروش بسیار کمی در شبکه های اجتماعی شان ایجاد می شود. مشکل از کجاست و چگونه می توان فروش در شبکه های اجتماعی را افزایش داد من در این مقاله به شما شیوه ای را آموزش خواهیم داد که بتوانید به راحتی محصولات و خدمات خودتان را در شبکه های اجتماعی پرفروش کنید. هدف کمک کردن نه فروش اولین کاری که ما باید در شبکه‌های اجتماعی خود انجام دهیم تا استراتژی فروش را شروع کنیم کمک کردن به افراد خاص با استفاده از محصولات خودمان و دانشی که داریم است. یعنی به جای اینکه به شخص پیشنهاد بدهیم که با استفاده از محصولات ما می‌تواند مشکلات خود را برطرف سازد به او روشی را آموزش دهیم که بتواند مشکلات خود را برطرف سازد وقتی شما به افراد زیادی کمک می‌کنید که مشکلاتشان را به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه ای و بدون هیچ پرداختی به شما برطرف سازند شما ایجاد اعتماد و ایجاد یک رابطه دوستی با آن شخص را استارت زده اید. وقتی که اعتماد افراد به شما ایجاد شد و بعد با روش‌هایی که در ادامه این مقاله به شما آموزش می دهند دیدند که محصولات شما کارایی لازم را دارد مطمئناً از شما خرید خواهند کرد. اما در ابتدا همانطور که گفتم استارتژی فروش در شبکه‌های اجتماعی یعنی کمک کردن به مخاطبان می باشد نه فروش محصولات پست های تبلیغ نویسی شده تبلیغ نویسی علم بسیار جدیدی است که در دنیای اینترنت و حتی در فروش ها به روش آفلاین بسیار کاربرد دارد یکی از مزایای این علم ایجاد کنجکاوی در افراد و مشتریان احتمالی درباره محصولی خاص می باشد. در واقع ما با علم تبلیغ نویسی کنجکاوی افراد را برمی انگیزیم و نظر آنها را نسبت به یک موضوع خاص جلب می‌کنیم. مغز ما انسان ها به شیوه ای عمل می کند که اتفاقات جدید و یا مطالب جدیدی که در گذشته با آنها ارتباط نبوده و برای آن تازگی دارد به سرعت جلب توجه و واکنش نشان می دهد ما نمی‌توانیم که به آن موضوع خاص توجه نکنیم. یکی از نکات علم تبلیغ نویسی نوشتن عنوان های جذاب میباشد به عنوان مثال برای فروش یک سبزی خردکن می‌توان از این به عنوان تبلیغ نویسی شده استفاده کرد: چرا ما این دستگاه سبزی خرد کن را فقط به قیمت ۴۵ هزار تومان می فروشیم. وقتی در عنوان یک سوال مطرح می شود بسیاری از افراد درگیر می‌شوند و مغز افراد شروع به پیدا کردن پاسخ می کند. اگر شما بتوانید در تبلیغات خود مغز افراد را به اینگونه درگیر محصولات خودتان بکنید مطمئناً تبلیغات موفقی خواهید داشت. ارتباط فعال با مخاطبان بسیاری از مدیران کسب و کارها که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می کنند و محصولات خودشان را در این شبکه های اجتماعی به افراد معرفی می کند هیچ گونه ارتباط فعالی با مخاطبین خود ندارند و انتظار دارند که محصولاتشان پرفروش شود حتی بسیاری از این صاحبان کسب و کارها به سوالات افراد هیچ گونه پاسخی نمی دهند. اگر می خواهید از طریق شبکه های اجتماعی محصولات پرفروش سازی حتما باید با مخاطبین خود ارتباط فعالی داشته باشید که داشتن این ارتباط به یک نوع علم روانشناسی نیاز دارد. یعنی شما باید متوجه شوید که مخاطبین شما در ایران با چه حالات روحی و روانی با شما در ارتباط هستند آنها از مسئله‌ای رنج می‌برند که با شما در ارتباط هستند یا اینکه فقط به دنبال این هستند که با استفاده از محصولات شما به لذت های بیشتری بین این دو تفاوت های بسیاری وجود دارد اگر شخصی از مسئله رنج می‌برد و تصمیم بر این دارد که با استفاده از محصولات شما از آن رنج فرار کرده و به یک نقطه به حاشیه امنی برسد مطمئناً باید شما در نوع صحبت با این شخص کمی تحمل کنید اما اگر محصولات شما فقط کمک می کند که افراد تفریح کنند یا لذت ببر برند از لحظات خودشان مطمئن است صحبت کردن با این افراد بسیار راحت می باشد و شما می توانید به راحتی نظر آنها را جلب کرده و محصولات خودتان را به آنها بفروشید ایجاد سوال درباره محصولات در ذهن مخاطب اگر شما به علم تبلیغ نویسی آشنایی کامل داشته باشید به راحتی می توانید با استفاده از این علم سوالاتی در ذهن مخاطب ایجاد کنید اما یکی از بهترین روش های ایجاد سوال درباره محصولات دان در ذهن مخاطب این هستش که به صورت مستقیم در یکی از پستهای به عنوان مثال اینستاگرام سوالی مطرح شود که از مخاطبان درخواست شود که در زیر همان پست به صورت کامل پاسخگوی آن سوال باشد و به همین راحتی شما می توانید بسیاری از افراد را با محصولات خودتان درگیر سازید. هدف فروش نه برند سازی همانگونه که در ابتدای این مقاله خواندید هدف کمک کردن به مخاطبین می باشد و نه فروش بعد از اینکه شما توانستید به مخاطبین زیادی کمک کنید که مشکلات خود را برطرف سازند آن نوبت آن هاست که به شما کمک کنند و شما به درآمد رسید اما بسیاری از افراد و صاحبان کسب و کار این مسئله را فراموش می‌کند و مدام فقط به فکر کمک کردن به مخاطبین خود هستند و هیچ گونه پیشنهاد فروشی به آنها نمی دهد و بیشتر این افراد به دنبال این هستند که برند خود را در شبکه های اجتماعی معروف کنند اما نمی دانند که فقط با معروفیت برند نمی‌توانم فروش های بالایی را ایجاد کند شما نیاز به این دارید هر از چندگاهی به مخاطبین خود پیشنهادهای رد نشدنی فروش به عنوان مثال روی محصولات خودتان فروش ویژه ایجاد می‌کنید که می‌توانید آن را در شبکه های اجتماعی خود به مخاطبینتان اعلام کنید و از آنها به صورت مستقیم درخواست کنید که محصولات شما را خریداری کند وقتی همچین کاری را انجام میدهید و بازخورد مخاطبین را می‌بینید و خریدهای پی‌درپی را شاهد هستیم بسیار متعجب خواهید شد که درخواست مستقیم شما از مخاطبین چرا راحت جواب می باشد و آنها چقدر راحت به حرف شما توجه کرده و محصولات شما را سفارش می دهند نتیجه را نشان دهید نه محصول اگر شما بتوانید نتیجه استفاده از محصولات خودتان را به صورت یک ویدئو یا یک پست تصویری به مخاطبین خود در شبکه های اجتماعی تامین نشان دهید مطمئن بسیار تأثیرگذار خواهد بود چرا که افراد به صورت تصویری استفاده از محصولات شما و نتیجه ای که محصولات شما در بر خواهد داشت را به عینه خواهند دید و به راحتی متوجه می‌شوند که آیا محصولات شما به درد آنها خواهد خورد یا نه و آیا کارایی لازم را دارید یا نه وقتی افراد بسیار زیادی با من تماس می‌گیرند و در مورد فروش در شبکه های اجتماعی از من سوال میپرسم اول شبکه اجتماعی آنها یا آیدی شبکه‌های اجتماعی آنها را می‌دیدم سپس با بررسی شبکه های اجتماعی آنها متوجه می شوند که این افراد به هیچ عنوان بر روی نتیجه محصولات خود تمرکز این داشته و نتیجه محصولات خود را به مشتریانشان توضیح نمی‌دهد یکی از جدیدترین دستاوردهای علم عصب شناسی پرده ذهن سوم اشخاص می باشد پرده ذهن سوم اشخاص در مسائل به این هنرمند می‌کند که آنها را فقط از رنج ها و دردهایی که دارند آزرده خاطر می کند. به عنوان مثال فرض کنیم که شما متخصص تغذیه هستید و به افراد چاق یا لاغر برنامه های غذایی و ورزشی ارائه می کنید و این برنامه‌های غذایی و ورزشی را به آنها می فروشد اگر به صورت مستقیم فقط به فکر این باشید که برنامه‌های غذایی و ورزشی خودتان را به این افراد به فروشی هیچ گونه نتیجه عالی دریافت نخواهید کرد حال بیایید با این روش محصولات شما را با استفاده از پرده ذهن سوم مشتری به آنها معرفی کنیم شخص را در نظر بگیرید که به یک مهمانی دعوت شده و برای صرف شام به میز غذا مراجعه می‌کند افرادی که در دور این میز نشستند منتظر هستند تا ببینند این شخص چاق چه میزان غذا برای خود میکشد دقیقا پرده سوم ذهن این شخص چاق از تمسخر از سمت این افراد نگران است و اگر شما به این نتیجه اشاره کنید و به این صورت با شخصی که در ارتباط هستید صحبت بکنید که دیگر نگران این نباشید که افراد در میز غذا به شما توجه کنند و تعداد لقمه های شما را بشمارند و بعد محصولات و برنامه های غذایی و ورزشی خودتان را بین شخص معرفی بکنید شما نتیجه را به این شخص فروخته اید و در آن شخص را از یک رنج به سمت یک لذت هدایت کنید. درگیر کردن ذهن مخاطب با تصاویر هر از چند گاهی می توانید از کسانی که از محصولات شما استفاده می کنند و رضایت دارند درخواست بکنید که هنگام استفاده از محصولات شما تصویری بگیرند و برای شما ارسال می کند و یا اینکه می توانید خودتان محصولاتتان را در مقابل دوربین و افراد معرفی کنید و نحوه کار کردن با محصولاتتان را به آنها نمایش دهید عنوان مثال اگر شما فروشنده موبایل هستید و جدیدترین نوع موبایل در بازار ارائه شده و شما آن نوع از موبایل را دارید به راحتی می توانید با فیلمبرداری کردم از نحوه کارایی این موبایل و منتشر کردن آن در شبکه های اجتماعی و نشان دادن آن به افراد سود بسیار عظیمی را به سمت خودتان جذب کنیم افراد با دیدن این فیلم ها بسیار مشتاق و کنجکاو خواهند شد که این محصول شما چیست و دوست دارند که خودشان هم استفاده از آن را تجربه کرده و از آن لذت ببرند.با تیم تبلیغاتی نوین مویرگی همراه باشید تا جدبدترین موانع فروش را کشف کنیم 

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر