menusearch
sbobet.ir

اموزش تبلیغات در اینستاگرام

یکشنبه یکم اردیبهشت ۹۸
(0)
(0)
اموزش تبلیغات در اینستاگرام

استفاده از شبکه های اجتماعی در ایران به شدت افزایش داشته است و یکی از بهترین راه های تبلیغات ، شبکه های اجتماعی هستند.(اینستاگرام) با توجه به همه گیر بودن شبکه اجتماعی اینستاگرام ، این نرم افزار یک هدف مناسب برای تبلیغات کسب و کار شما است. شما با انجام تبلیغات نوین مویرگی  اینستاگرام می توانید برند خود را به صورت انبوه در سراسر ایران معرفی نمایید. یکی دیگر از مزیت های تبلیغات اینستاگرام ، توانایی تعامل با کاربران است ، شرکت های بسیاری با راه انداختن کمپین های تبلیغاتی اقدام به تبلیغات اینستاگرام خود می کنند و موفقیت های چشمگیری داشته اند. چون در این فضا کاربر به راحتی با شما در ارتباط است و نظر خود را درباره برند شما اعلام می کند ، به شما پیام می دهدمطالب شما رو میخواند عکس های جذاب شما رو لایک میکند و علاقه مندی های خود را مشخص می کند. تبلیغات اینستاگرام شاید یکی از بهترین روش های تبلیغات در حال حاضر باشد. شما با هزینه ای اندک ، بدون هیچ گونه زحمتی برند خود را مطرح می نمایید.با تبلیغات مشخص. روش های متفاوتی برای تبلیغات اینستاگرام وحود دارد که شما باید با توجه به نیاز خود برترین آنها را انتخاب میکنید. آموزش تبلیغات اینستاگرام

گام اول : ساخت پیج اینستاگرام : اولین قدم برای شروع تبلیغات اینستاگرام ، ساخت یک پیج اصولی می باشد. شما باید در این پیج  اطلاعات کسب و کار خود را به صورت کامل بنویسید طراحی کنید و هشتگ گذاری .توجه داشته باشید که نامی کاملا منطبق با کسب و کار خود انتخاب نمایید از نام های مخفف یک کلمه یا شرکت پرهیز کنید و حتما لوگو خود را به عنوان تصویر پروفایل خود قرار دهید از تصاویر مبهم شرکت و طبیعت پرهیز کنید و برای شروع دوستان خود را فالو کنید.

گام دوم: تبدیل پیج اینستاگرام به پیج کاری یکی از مواردی که در پیج کاری خود بهتر است رعایت کنید ، تبدیل پیج اینستاگرام خود به یک پیج کاری است. شاید دیده باشید در برخی از پیج های اینستاگرام ، دکمه های متفاواتی مانند تماس ، آدرس و ایمیل وجود دارد. این اکانت ها به اکانت کاری تبدیل شده اندو برنامه ریزی ادمین برای بیزینس میباشد تا استفاده شخصی. برای اینکار شما باید ابتدا یک پیج در فیسبوک بسازید و سپس اکانت اینستاگرام خود را به پیج فیسبوک خود متصل نمایید. با اینکار پیج شما تبدیل به یک پیج کاری شده و می توانید دکمه هایی مانند تماس و ایمیل و ادرس  را به پیج خود اضافه کنید علاوه بر این شما می توانید آماری دقیق از پیج خود را مشاهده کنید که در تبلیغات اینستاگرام کمک بسیاری به شما خواهد کرد. شما قادر خواهید بود تا آمار بازدید کاربران از پروفایل ، میزان توجه به پست ها ، میزان کلیک بر روی وبسایت وتعداد لایک ها ... را به صورت دقیق مشاهده نمایید.

گام سوم: استراتژی کسب و کار خب ! شما یک پیج اینستاگرام کاری ایجاد کردید و حالا باید شروع به کار کنید. اما قبل از اینکه پستی ارسال کنید کمی فکر کنیدبرای چه محصولاتی پست میگذارید ؟محتوای که انتخاب میکنید کپی نباشد و تبلیغات اینستاگرام را به صورت هدفمند پیش ببرید. با کمی تحقیق و مطالعه متوجه خواهید شد مشتریان شماو کاربران در اینستاگرام ، بیشتر به دنبال چه نوع محتوایی هستند. برای این کار می توانید پیج های رقیبانتان را که دارای فالوور فعال هستند را بررسی نمایید و بررسی کنید کدام محتوا دارای لایک و کامنت بیشتری هستند پس می توانید با صرف کمی زمان ، این مورد را بیابید.تیم تبلیغات نوین مویرگی برای مشاوره رایگان در خدمت کاربران عزیز میباشد.

گام چهارم : شناخت تبلیغات اینستاگرام حالا شما می دانید چه محتوایی باید ارسال کنید و شناخت مناسبی نسبت به مشتریان خود پیدا کرده اید. اما پست های خود را در چه زمانی باید ارسال کنید ؟ زمان ارسال پست در تبلیغات اینستاگرام بسیار مهم است و در هر کسب و کاری متفاوت است. شما باید با توجه به کسب و کار خود و مشتریانی که با شما در ارتباط هستند ، این زمان را به دست آورید. یکی از فاکتور های بسیار مهم در تبلیغات اینستاگرام ، سن کاربران است. اگر موضوع کسب و کار شما مربوط به نوجوانان و جوانان است یعنی محصولات شما مرتبط با اون شرایط سنی میباشد معمولا اوایل صبح نمی تواند تایم مناسبی برای ارسال پست باشدو باید در ساعات غروب و عصر نسبت به پست گذاری اقدام کنید . ولی اگر موضوع کاری شما مرتبط با کارمندان است ابتدای صبح می تواند زمان بسیاری خوبی برای تبلیغات اینستاگرام شما باشد.چرا  که معمولا کارمندان با گوشی هوشمند خود ارتباط نزدیکی در هنگام کار دارند نکته مهم: شروع تبلیغات اینستاگرام   به این فکر نکنید که حالا که پیج خود را تازه طراحی کرده اید  ، نباید فعالیت خوبی در آن داشته باشید. یک بازه زمانی را در نظر بگیرید (برای مثال هر 2 روز ) و طبق آن پست های خود را ارسال کنید. در ارسال پست های خود استفاده از هشتگ ها را فراموش نکنید .و از متن های که استفاده میکندی تولید هشتگ کنید ، یکی از ارکان تبلیغات اینستاگرام ، استفاده از هشتگ ها است. اینکار به کاربران کمک می کند تا شما را راحت تر پیدا کنند و هنگام جستجو هشتگ های شما هستند که پیج شمارو معرفی مکینند  و به کسب و کار شما فرصت دیده شدن بیشتری می دهد. در خصوص هشتگ گذاری اختصاصی با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید 

گام پنجم : تبلیغات اینستاگرام با تمام امکانات اینستاگرام امکانات جذاب و متفاوتی را به کاربران ارائه می کند ، شما می توانید ویدئو ارسال کنید ، در روز تعداد زیادی استوری بگذارید ، در استوری ها نظر سنجی برگزار کنید موزیک بارگذاری کنید .مسابقه یا معما مطرح کنید و ... اگر به دنبال موفقیت در تبلیغات اینستاگرام هستید ، استفاده از این امکانات را فراموش نکنید ، شما باید از تمامی این ویژگی ها برای تبلیغات اینستاگرام خود استفاده نمایید. پست های خود را به هر دو صورت عکس و ویدئو ارسال کنید و از استوری استفاده کنیدمنظور اینکه از تمامی امکانات بصورت صحیح و برنامه ریزی شده استفاده کنید .

گام ششم: افزایش فالوور اینستاگرام حالا شما یک پیج اینستاگرام دارید که می دانید چطور باید آن را اداره کنید ، پست ها را در چه زمانی ارسال کنید و چه تعدا پست در روز ارسال کنید. اما برای افزایش فالوور باید چه کاری انجام دهید ؟ مواردی که در بالا گفته شد ، به خودی خود ، می تواند به افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک کند اما به اندازه ای نیست که بتواند کسب و کار شما را به خوبی گسترش دهد و تبلیغات اینستاگرام شما را تکمیل نماید. اما بهترین راهکار چیست ؟ خرید فالوور هدفمند با موضوع پیج شما  در حال حاضر بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام می باشد. در این روش افرادی شما را فالو می کنند که علاقه مند به موضوع کاری شما هستند و می توانند برای شما به مشتری تبدیل شوند. این روش بسیار ساده است و نیاز به هیچ گونه دانش تخصصی ندارد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و مقایسه انواع سیستم های خرید فالوور بطور رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.و این نکته را در نظر داشته باشید به هیچ عنوان فالوور فیک نخرید(تبلیغات نوین مویرگی این امکان رو به شما میدهد تا با پیچ های هدف اشنا شوید ) 

گام هفتم : تعامل با کاربران نکنه بسیار مهمی است وباید در نظر بگیرید هرچقدر شما پست های مناسب در پیج اینستاگرام خود قرار دهید و هر چقدر هم که فالوور های فعالی داشته باشید اگر با آنها در تعامل نباشید.یعنی نظر دهی کنید .پست های انان را لایک کنید .کامنت بگذارید ، تبلیغات اینستاگرام شما کامل نمی شود. شما باید به خوبی با فالوورهایتان تعامل برقرار کنید و با آنها در ارتباط باشید. یکی از روش های تعامل با کاربران همانطور که گفته شد ایجاد نظر سنجی در استوری است. با توجه به تحقیقات انجام شده این کار توجه فالوور ها را تا 100 درصد نسبت به استوری ساده افزایش می دهد و شما می توانید با این کار به خوبی با کاربرانتان ارتباط برقرار کنید یکی دیگر از روش های تعامل با کاربر ، استفاده از درخواست کامنت است ، شما می توانید سوالی را مطرح نمایید و از کاربرانتان درخواست نمایید تا در کامنت ها پاسخگوی سوال شما باشند در یک زمان مشخصی ، سعی کنید سوالی را مطرح نمایید که کاربران علاقه مند به پاسخگویی به آن باشند.برای مشاوره چگونگی تعامل به کارشناسان تبلیغات نوبن مویرگی اشنا شوید 

گام هشتم: تداوم تبلیغات ایسنتاگرام زمانی که پیج اینستاگرام شما قدرت کافی را به دست آورد ، از تبلیغات پیچ دست نکشید و سعی کنید هر ماه تحقیقاتی بر روی فالوور هایتان انجام دهید تا بتوانید بهینه ترین زمان و بهینه ترین تعداد پست را به دست آورید.و زمان پست گذاری را برنامه ریزی کنید . تبلیغات در شبکه های اجتماعی بسیار برای کسب و کار شما مفید خواهد بود. اصول تبلیغات اینستاگرام اما هر فردی نمی تواند یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام را مدیریت کندکه تیم ما اماده پشتیبانی و پست گذاری برای پیج شما میباشد . شما باید با اصول تبلیغات در شبکه های اجتماعی  آشنا باشید و بتوانید به خوبی آنها را مدیریت کنید. شاید بتواند در مورد اصول تبلیغات در فضای اینترنت کتاب ها نوشت ، اما موارد اساسی اصول تبلیغات اینساگرام را با هم مرور می کنیم. 1.تبلیغات نیاز به پیگیری دارد اگر تبلیغاتی انجام می دهید باید آن را به صورت حرفه ای پیگیری کنید. و بروز باشید شما باید بتوانید تعداد کاربران جذب شده از هر کمپین را ردگیری کنید و برای تبلیغات بعدی خود گزارشی مفصل در اختیار داشته باشید.این کار به شما کمک می کند تا تبلیغات بعدی خود را بهتر و هدفمندتر انجام دهید. اگر شما تبلیغاتی نامناسب داشته باشید و گزارشی از آن نداشته باشید ، هیچگاه بهبودی در روش تبلیغاتی شما ایجاد نمی شود و پیشرفتی در این زمینه نخواهید داشت. 2.تبلیغات هدفمند نمایید در هر روش تبلیغاتی ای که انتخاب کرده اید سعی کنید هدفمند تبلیغ کنید. موضوع کاری شما باید با محیطی که در آن تبلیغ می کنید متناسب باشد تا کاربرانی که جذب می کنید را راحت تر بتوانید به مشتری تبدیل کنید. اگر تبلیغات شما متناسب با موضوع کاری شما نباشد ، مسیری سخت برای تبدیل فالوور ها به مشتری در پیش خواهید داشت.شما با مشورت از کارشناسان تیم تبلیغات نوین مویرگی براحتی میتوانید پیچ خودتان را به ما بسپارید .

گالری تصاویر محصول
 در دنیای امروز ، دیگر هیچ کسب و کاری بدون رقیب نیست و موفقیت در کسب و کار شما بستگی به میزان شناخته شدن برند شما توسط مردم دارد. یکی از راه های معرفی کسب و کارها به مردم استفاده از تبلیغات اینستاگرام است
تصاویر
بیشتر